Klachtenprocedure

Wij vinden het natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening zoals u die ervaren heeft.

Wij vragen u vriendelijk om uw klacht via het contactformulier aan ons door te geven. Dit kan ook per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Topdealhekwerk
Kerkstraat 117
5411 CK Zeeland
0486-785050
info@topdealhekwerk.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Topdealhekwerk bij is aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europesche Commisie. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europesche Unie.

Retoursprocedure

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en , indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening! Wij zullen het aankoopbedrag binnen 14 dagen crediteren.

Voor het terugzenden van de goederen kan u gebruik maken van het modelformulier herroeping